Intra pe Forum

Ai nevoie de ajutor?
Pentru asta suntem aici!
Indiferent cat de grava crezi ca este problema masinii tale, noi am rezolvat altele si mai grave!
Intrebari intalnite frecvent la clientii nostrii:


De ce vara, uneori, curge lichid de sub masina mea?

Raspuns:
Daca numai vara se intampla, daca lichidul este incolor, daca se intampla numai uneori, daca aveti autoturism cu aer conditionat atunci in 98% din cazuri este vorba de condensul datorat aerului conditionat. Un fenomen absolut normal.
De la un timp trebuie sa schimb placutele de frana din fata mai repede dacat inainte adica la 100000 sau 12000 km in loc de 18000 sau 20000 de km. De ce?

Raspuns:
De catva timp s-a eliminat azbestul (material care s-a dovedit a fi cancerigen) din continutul placutelor de frana si din aceasta cauza durata de functionare a scazut. Pretul in schimb nu a scazut.
Se simte un miros neobisnuit cand dau drumul la aer conditionat. De ce si cum pot scapa de el?

Raspuns:
Mirosul neplacut este datorat depunerii bacteriilor pe evaporator. Umezeala si intunericul din spatele bordului asigura conditii ideale pentru cresterea microorganismelor. Acestea sunt antrenate de aerul suflat in habitaclu in timpul folosirii aerului conditionat. Pentru a scapa de aceste bacterii se pot folosi diverse substante care curata evaporatorul, reimprospateaza tuburile de aer si habitaclul. Exista si sisteme de curatare ultrasonica a sistemului de aer conditionat. Noi va putem ajuta sa scapati de aceste neplaceri.
Cand semnalizez la dreapta zgomotul care se aude de la semnalizator este mai rapid decat atunci cand semnalizez la stanga. Si becul din bord clipeste mai des. Este o problema?

Raspuns:
Probabil ca unul din becurile de la semnalizare este ars sau la ultima inlocuire s-a folosit un bec de o putere diferita de cea prescrisa. Trebuie sa inlocuiti becul cu unul corespunzator. Poate fi si circuitul electric (cablul electric) deteriorat dar este mult mai rar acest defect. In acest ultim caz trebuie sa ne vizitati.
Cand apas pe frana se aude un zgomot pe care nu l-am avut inainte.

Raspuns:
Presupun ca placutele de frana sau sabotii sunt uzati si trebuie sa-i inlocuiti. Ar mai putea fi si un zgomot datorat materialului din care sunt confectionate unele placute de frana care permit formarea unei pelicule pe suprafata de contact care determina acest zgomot desi placutele nu sunt uzate. Zgomotul se poate elimina prin tratarea suprafetei placutei cu o solutie speciala care impiedica formarea peliculei. Noi va putem ajuta sa scapati de zgomotul neplacut.
Dupa o interventie la service unde mi s-au schimbat atat placutele de frana din spate cat si cele din fata am observat ca eficienta franelor este putin scazuta si pedala mi se pare elastica. Au lucrat gresit? Era un mecanic foarte tanar.

Raspuns:
Faptul ca mecanicul era tanar nu presupune ca era si incompetent. Este normal ca dupa inlocuirea ambelor seturi de placute, franarea sa fie mai putin eficienta (dar nu anormal de ineficienta) pentru ca placutele trebuie sa se "pasuiasca" (sa se aseze) pe discurile de frana iar materialul din care sunt realizate se mai taseaza in timp. Cam dupa 100 km parcursi eficienta franelor devine maxima. Tineretea mecanicului a facut doar ca el sa nu va avertizeze in prealabil. Daca eficienta franelor nu revine la normal dupa scurt timp atunci este totusi bine ca autoturismul sa fie consultat de un specialist.
Dupa ce mi s-a schimbat ambreiajul pedala a devenit moale. Este normal? Autoturismul intra bine in viteza.

Raspuns:
Daca vitezele pot fi schimbate usor, fara socuri si fara zgomot atunci faptul ca apasarea pedalei de ambreiaj (de pedala de ambreiaj era vorba, nu?) a devenit foarte usoara este un fapt normal. Ar fi trebuit ca mecanicul sa va previna in prealabil ca se va intampla acest lucru.
Aveti o problema si nu stiti cum sa o rezolvati ?
Trimite-ti-ne un mail si va vom trimite o rezolvare a ei:

  Numele si prenumele:  
  Email:  
  Localitatea:  
  Problema tehnica:  
 
 Despre noi   ::   Servicii   ::   Preturi   ::   Sfaturi tehnice   ::    Calculeaza reparatia   ::   Angajati   ::   Contact   ::   FAQ